Located in Grand Forks, ND, Little Bangkok offers traditional Thai cuisine and fresh sushi made to order. You can choose traditional table seating or choose to sit at the sushi bar and watch your food be crafted right before your eyes.
I ordered hot jasmine tea as a drink. I was expecting an original jasmine tea but I got an ordinary walmart tea. They could have at least cut the string and paper. I ordered pho soup but the taste and smell were so bad that I couldn't finish my meal. My husband ordered bulgogi meat. It tasted good but the portion was small for the price. We ordered a California roll as an appetizer before dinner but the waiter forgot to bring it. The business has a lot of things to improve. I hope it becomes a better place over time.
The most delicious seaweed salad with sesame seeds several kinds blended perfectly. drunken noodles with chicken wow great spice and tomatoes grilled fired 😋 wow Krispy sushi roll so fresh not sticking to teeth . So delicious the chef is amazing .
The fung shway was flowing and elegant like on vacation somewhere exotic
At the base one of a few places to eat. Very tasty and the special noodles were a great choice. Limited daily menu but its good food. A few places to sit and eat, so don't expect a restaurant experience. Our meal included a drink, but I'd rather have bottled water than soda. UPDATE May 18th East Grand Forks, the starter soup was luke warm and flavorless, so it wasn't a good start to our meal. The crab ragoons delivered, hot, crisp, good taste, and the sauce was just right with the sweetness. Our meal was good, and both the Panang Curry and the Bamee Gaeng were very flavorable. Just wish the veggies were cut a lot smaller. I got mine with scallops, however they were overcooked. Almost to the point of being rubbery. The bar area needs to cleaned up, boxes and clutter everywhere. Time to get your spring cleaning done. UPDATE JAN 2nd, new location on S Washington is far better better than their old one in East Grand Forks. Looked nice inside, but i got my food to go. Prices to me are too high for what you get. More sauce than veggies or protein. I paid extra for shrimp, just didn't realize I was only getting 1 shrimp. The jury is out if I want to overpay for Thai food.
Ate here Friday evening. Place was super busy and the staff handled it well. Service was great and the food was delicious. It is a smaller place so the noise from other tables was up there a bit but nothing they can do about that. Will be back to try some of the other food on the menu.
I really wanted to like it here, but sadly I can't even begin to justify coming back right now. The prices are simply absurd for the portions. I had the garlic pepper stir fry, which tasted quite nice. But the dish consisted of a handful of white rice, about 8 small slices of beef, some carrots, onions and broccoli. I was still hungry after eating. There's absolutely no reason this should cost $16.99. Why on Earth would I do that when I could pay that very same amount (or less at lunch) for Panda Buffet?
The atmosphere was pleasant, and the staff were friendly but not attentive at all. I do understand they were very busy given the fact it was opening night, but the service felt extremely bad at times.
If they lowered their prices significantly, or at least gave bigger portions, I could see myself returning. But as it stands, I'll pass.
Beautiful place with a nice friendly staff who do a great job. If you want a nice peaceful and quiet sit down meal with loved ones, this is an amazing place to have it. There is so much space and there is so much beauty and quiet. I want to emphasize that I love this place because they don’t play any of their music and there is nothing but just you talking to your family or friends or loved one. Many places I go to I get really bothered because the music is not what I like plus it’s too loud so I can’t hear myself. Sometimes I just wanna eat and quiet and silence. If you go into the bathroom, it’s also very pleasant. They had this really nice aroma in there and you should see my picture of what it is. It’s a Hawaiian salt and citrus diffuser and it was just amazing the smell. The bathroom was so clean and it had three sink stations with soap and no touch towel bars. And they’re also about four stalls which is a lot for a bathroom. There was also a nice little piece of furniture in the bathroom. On the way to the bathroom there are some really beautiful Asian and Thai Art that I couldn’t help looking at the details of how colorful and how wonderful they Were. The food was delightful and the presentation was beautiful. But I found my Drunken Noodle dish to be a bit salty and still very spicy without added jalapeños that the waiter asked for me. There were still lots of chili pepper tidbits and the hot seeds all over and I had to pick it out individually bc it was too hot for me. Would have been nice to make it mild but this was their version of mild. 🌶 ouch. I will a voice the drunken noodles next time even tho the veges were good and fresh. I love to be able to look out the window from my questioned and comfortable booth to see the bridge to Grand Forks North Dakota. The parking is also very easy as there are two sides to parking to this restaurant near the big restaurants in this area such as blue Moose. This was such a pleasant experience I will definitely go back again and my friend told me about this place and she says she’s here at least once a month or more because she already lives downtown I love this place. I see why she loves this place now. I will come back.
They always take so long to get ready an order even when the place is almost empty
Ate here Friday evening. Place was super busy and the staff handled it well. Service was great and the food was delicious. It is a smaller place so the noise from other tables was up there a bit but nothing they can do about that. Will be back to try some of the other food on the menu.
I ordered something that I guess was only served at lunch, but they were nice enough to give the items anyway instead of changing my order. Food was prepared very quickly, think I only waited around 15 minutes, and tasted very good The hostess was very nice and courteous.
Highly recommend the sesame chicken! Food is always great, service is quick, and pricing similar to other restaurants in town.
Was good, could be more spicy tho, I asked for xxxspicy got like one x. But still very good.
One of the best food establishments in town. The food is great, the service is excellent, and the atmosphere is awesome. The owner is very kind.
At the base one of a few places to eat. Very tasty and the special noodles were a great choice. Limited daily menu but its good food. A few places to sit and eat, so don't expect a restaurant experience. Our meal included a drink, but I'd rather have bottled water than soda. UPDATE May 18th East Grand Forks, the starter soup was luke warm and flavorless, so it wasn't a good start to our meal. The crab ragoons delivered, hot, crisp, good taste, and the sauce was just right with the sweetness. Our meal was good, and both the Panang Curry and the Bamee Gaeng were very flavorable. Just wish the veggies were cut a lot smaller. I got mine with scallops, however they were overcooked. Almost to the point of being rubbery. The bar area needs to cleaned up, boxes and clutter everywhere. Time to get your spring cleaning done. UPDATE JAN 2nd, new location on S Washington is far better better than their old one in East Grand Forks. Looked nice inside, but i got my food to go. Prices to me are too high for what you get. More sauce than veggies or protein. I paid extra for shrimp, just didn't realize I was only getting 1 shrimp. The jury is out if I want to overpay for Thai food.
The food here is particularly expensive, and the 4% credit card fee is passed on to you, the "guest." The ambiance is decent, though.
This is the best place to eat at in grandforks! The crab Rangoon are soooooo good!
I first ate here years ago. Food quality has gone up and down over the years. Today I felt the quality of the two curries I had was good except the amount of rice was not enough for the curry. I have eaten at Thai resturants in several states and most resturants will provide the right amount of rice. I had to order two more small scoops of rice for the two curries at the table which cost $6. I'm not against charging for extra rice. But the rice should be proportionate to the curry to begin with. This is my only complaint. In the past it was proportionate to the curry.
Currently our favorite place to get Chinese food. Also has really good sushi and pho. So a number of different cuisine options and I haven't found one yet I didn't like. Not sure if they are moving into or out of the building they are in currently but that's why mod atmosphere score.
gave my friend meat when she was vegetarian. and they were the one's being rude about it... their customer service is down the drain. I'd give them a zero if i could.
The most delicious seaweed salad with sesame seeds several kinds blended perfectly. drunken noodles with chicken wow great spice and tomatoes grilled fired 😋 wow Krispy sushi roll so fresh not sticking to teeth . So delicious the chef is amazing .
The fung shway was flowing and elegant like on vacation somewhere exotic
I ordered hot jasmine tea as a drink. I was expecting an original jasmine tea but I got an ordinary walmart tea. They could have at least cut the string and paper. I ordered pho soup but the taste and smell were so bad that I couldn't finish my meal. My husband ordered bulgogi meat. It tasted good but the portion was small for the price. We ordered a California roll as an appetizer before dinner but the waiter forgot to bring it. The business has a lot of things to improve. I hope it becomes a better place over time.
Would highly recommend Fuji or Sakura for a more legitimate meal and cheaper. You do not get what you pay for here and service is very slow.
Had a bad experience the first time I went but gave them more chances and my opinion changed. Personally I would pass on their orange chicken but their pad thai is great. Also, they have the best rangoons in town by far.
Garbage
The prices simply do not match the food you are getting. We ordered the beef bulgogi and the sweet and sour rice classic with chicken. The beef was very tender, however the broccoli was ice cold, as were the stir fry noodles that came on the side. The chicken dish had about 10 thin pieces of chicken total, with the majority of the plate being pineapple, carrots, and zucchini. As mentioned in another review, the dish also came with only a small helping of white rice. Both dishes also had an absurd amount of sauce, which were both incredibly sweet. I can't complain about the service as we were sat and greeted almost instantly, however I can't justify paying almost 50 dollars for a average dinner, with barely any leftovers. The dishes nor their portions fit the price point.
I really wanted to like it here, but sadly I can't even begin to justify coming back right now. The prices are simply absurd for the portions. I had the garlic pepper stir fry, which tasted quite nice. But the dish consisted of a handful of white rice, about 8 small slices of beef, some carrots, onions and broccoli. I was still hungry after eating. There's absolutely no reason this should cost $16.99. Why on Earth would I do that when I could pay that very same amount (or less at lunch) for Panda Buffet?
The atmosphere was pleasant, and the staff were friendly but not attentive at all. I do understand they were very busy given the fact it was opening night, but the service felt extremely bad at times.
If they lowered their prices significantly, or at least gave bigger portions, I could see myself returning. But as it stands, I'll pass.
Amateur hour at Little Bangkok. Paid $8 for ginger dressing and was given a single serving packet. Ordered fried rice and fried noodles and was given white rice. I'll go back to driving Chinese food to GF from Fargo.
We went to this restaurant initially intending to eat at the restaurant but was informed they were close to closing so we ordered take out instead. The outdoor seating is very nice however inside is not pleasant. It’s small and not just not a nice atmosphere. When we got home we noticed our order was wrong. We were pretty upset about receiving the wrong food however I have to say much to our surprise the food was delicious. Even the food we didn’t order was so good that we both agreed we will be ordering from this place much more in the future. We tried four different dishes and all were great. We had the pho, drunken noodles, gyoza, and green curry. All were soooo good. Also the staff was very nice.
My favorite is the small sushi boat. The staff is very friendly and service is quick. It's my go to place for sushi.
I enjoy the brocoli Beef, white rice, stirfry noodle, the portions were accommodating. Please have larger drink options on Door Dash and i will order the same order again but perhaps with desert and tea as an additional treat.
Thank you.
The people are super nice and yhe food is bangin hence the name. I highly reccomend
I think that Little Bangkok is underated. We have gone there for years and really like their tempura rolls. Local restaurant worth supporting.
I'm disappointed and wondering what is going on! I am a weekly customer. Sometimes eat in sometimes pickup. This was one of my favorite places. The last few months have been disappointing...a couple times I ordered and went to pick up and had to wait a very long time for my food. Last week I ordered a dish for me and my son. They messed our orders up and gave me beef and him chicken. My son didn't even eat his. He said it was awful. I called and was told they had a new cook. That was it?!! Tonight I ordered my usual, pineapple fried rice with chicken. It just wasn't very good. Sadly disappointed! Might be finding a new favorite.
My greeting was not very professional but I can forgive that. The table they sat me at was sticky but they were all sticky. (At least the ones around me and no one else was there). Food was very generic or pour. I don’t complain about food when I’m hungry. But this wasn’t that good at all. Soup was warm, not hot and the tofu in it had not been pressed as it tasted of plastic. The sushi was okay but the fish had been frozen so was bland. Price was right for the roll. The dish I got was frozen breaded chicken with a sauce poured over and sprinkled with spice. Very bland. Needs some better choices on the menu with a kick!
Great Sushi and curry!
Bday girl's choice a couple nights ago. I was like, ok, sure, not my fave but...
Yowza! Everything was fantastic! Three of us shared the gyoza, fried, perfectly done; lettuce wraps, perfect amount for 3 to share; and the curry puffs, homemade and hot.
The best part of the meal were the veggies in the entrees. Perfectly cooked. Broccoli steamed to perfection. A true variety in my vegetable " medley." And -- the bday girl loved her Thai noodles. Of course, it was all elevated by our fabulous server, Jesse. (EXCELLENT Mai Tais to boot!) All very reasonably priced. Bravo, Little Bangkok!
Wonderful food and staff. Haven't had anything but a great experience! Sushi is always on point and a must have with every visit
Food was cold and the portions are small though cost substantially more than other competitor's in the area.
The sushi rolls were terrible. Wouldn’t recommend ordering from them.
Get food.
Only complaint was a glitchy strobing LED light that was easily remedied by moving tables. Sushi was great, Thai tea is a must try.
Clean, quick, filling lunch
You would never have known there was only one server working the day we came. He made us feel like his only table and the service was prompt. Great food as always.
The food here is amazing!! We ordered the pad thai and haven’t stopped thinking and talking about it since! It was that good! We tried sushi and cream cheese wontons which were also delicious. The staff there was soo friendly. We wish they would’ve had some music playing as it was very quiet there.
Got takeout from them tonight. Entrees made without the chicken we ordered, sushi roll missing ingredients and the pastys were so undercooked they were doughy. Really ruined the night.
Edit: update, tried them again tonight, pastys were half raw dough. They are not cheap, very dissatisfied with the continued quality issues
Since we moved to Grand Forks, we've been looking for sushi and pad Thai that was as good as our favorite place back in Florida. We finally found it! Everything was very tasty and they don't skimp on the serving size like a few other places around town. I would highly recommend and we will be back.
The food is a great treat but the service could use a little attention.
Some of the best curry I’ve ever had!! The guy who spoke to me on the phone about my order was super nice and helpful. 10/10 recommend. 🙂
Overworked and still kind, good people
Little Bangkok is my go-to restaurant in greater Grand Forks. I love oriental food and visit once or twice a week. Exploring their menu has been fun! Everything I've tried has been delicious, including Thai, Japanese, and Chinese dishes.
Servers Jesse (sp?) and Sara make me feel right at home. Both can be counted on for delicious Mai Tais, great service, and excellent menu advice. Some of my favorites from Little Bangkok are the pad Thai, any of the curry selections, and all of the appetizers. Definitely try the tempura! Curry puffs are a great Thai appetizer choice and one you won't often find. It's also nice to have the option of a roll from the sushi menu as an appetizer. In fact, they offer lunch combo specials that let you choose a roll and an entree for a very good price.
The chefs at Little Bangkok will adjust the spiciness of any dish to suit you whether you go for extra hot (as I prefer) or mild. They do a lot of takeout and delivery orders, but I like to dine in. It's definitely worth a try if you haven't yet!
Honestly was skeptical about trying Thai food in North Dakota cause it’s North Dakota but honestly their drunken noodles and tom kha were impressive. I’ve also had their salmon nigiri and that was pretty good too.
EDIT 2/2/23: I gave delivery one more shot and 1000% better! Curry puffs were hot and full of flavor, I did get the Pad Thai instead of the Tom Kah but I have no doubt it would have been an improvement over last time. This is the Little Bangkok I remember & love.
Original review: I decided to try them again after not eating here for a year or so because I love their gyoza, and the Tom Kah soup and missed it. Sadly the curry puffs I ordered this time were warm at best on the outside but absolutely cold and doughy on the inside which is disappointing because they used to be so good and warm when I came in before! The Tom Kah soup wasn't as flavorful as it used to be and the gyoza wasn't the same either. Kind of a disappointment, but I'm going to try sitting in to see if that makes a difference.
Very enjoyable 😉 ☺️ 😊 😀
Ordered many sushi rolls that are delicious and tonight ordered a pad Thai and requested it to be spicy while ordering online. I didn't know if they'd oblige but they did! And the flavor with the spice was awesome! Great service as well. Honestly a very underrated restaurant in the Grand Cities.
Everything was AMAZING. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
I wanted to do a minus star. Bad food the beef couldn't even be eaten the fried rice was tasteless silverware dirty and Nats in the rice and on one of the glasses of water.. We won't be going back..
Horrible experience. I should have known as we were the only people there. They served us very obviously expired beef. You could smell it right when they brought it out. The silverware was visibly stained with food. The floors were extremely dirty and did i mention dead flies in our rice. Shame on the owner for passing expired meet onto consumers. If its that nad up front imagine what the kitchen is like. I will be reporting this to the health department. Please stay away for your safety.
Beautiful place with a nice friendly staff who do a great job. If you want a nice peaceful and quiet sit down meal with loved ones, this is an amazing place to have it. There is so much space and there is so much beauty and quiet. I want to emphasize that I love this place because they don’t play any of their music and there is nothing but just you talking to your family or friends or loved one. Many places I go to I get really bothered because the music is not what I like plus it’s too loud so I can’t hear myself. Sometimes I just wanna eat and quiet and silence. If you go into the bathroom, it’s also very pleasant. They had this really nice aroma in there and you should see my picture of what it is. It’s a Hawaiian salt and citrus diffuser and it was just amazing the smell. The bathroom was so clean and it had three sink stations with soap and no touch towel bars. And they’re also about four stalls which is a lot for a bathroom. There was also a nice little piece of furniture in the bathroom. On the way to the bathroom there are some really beautiful Asian and Thai Art that I couldn’t help looking at the details of how colorful and how wonderful they Were. The food was delightful and the presentation was beautiful. But I found my Drunken Noodle dish to be a bit salty and still very spicy without added jalapeños that the waiter asked for me. There were still lots of chili pepper tidbits and the hot seeds all over and I had to pick it out individually bc it was too hot for me. Would have been nice to make it mild but this was their version of mild. 🌶 ouch. I will a voice the drunken noodles next time even tho the veges were good and fresh. I love to be able to look out the window from my questioned and comfortable booth to see the bridge to Grand Forks North Dakota. The parking is also very easy as there are two sides to parking to this restaurant near the big restaurants in this area such as blue Moose. This was such a pleasant experience I will definitely go back again and my friend told me about this place and she says she’s here at least once a month or more because she already lives downtown I love this place. I see why she loves this place now. I will come back.
Staff is very friendly and incredibly skilled. I always seem to get the same server whenever I come here, and I'm always impressed with his skill. He always remembers everyone's complex orders without writing anything down, has a good sense of humor, and even snuck a knife out of the kitchen for me to cut my food with when it couldn't be cut with the provided butter knife. As for the food, I've tried most of the stuff on the menu by now except for the curry (not a big curry fan) and it's all been absolutely fantastic. Of course there's a little room for variance depending on who is cooking, but in general everything ends up being absolutely spectacular and delicious.
Great food, large servings at a reasonable price. Service & staff were excellent and very friendly. I will definitely be returning
Went with a group. Food wasn’t as good as I thought. Half the food was okay. The other half was bad. Bits of meat in what was suppose to be a veggie entre. Only one server on a weekend and could visibly see she was overwhelmed but did the best she could. I do not recommend this place.
Great food,jesse is an amazing server and makes the best Mai Tai!! Thanks jesse!
Walked in 35 minutes prior to close and got told they stop seating 30 minutes prior to close, so we could only get carryout. If you stop seating at 830, 830 should be your closing time. Don't deny service because its almost closing time. This place used to be excellent.S adly the service has taken a nose dive in the past year. Appetizers coming with less items than the menu states and not offering anything other than a sorry, it changed and the menu hasnt been updated yet. Really? Thats backwards, update the menu and than make the change.
So Little Bangkok was not very impressive to me. I got sesame chicken with noodles and fried gyoza. So the actual sesame chicken itself was pretty okay. The fried gyoza seemed like they had let it sit in a fridge and just dry out for like a week or so, and the noodles were plain spaghetti noodles. Why would I get noodles from a Thai place if I wanted spaghetti noodles? What kind of sense does that make? It's the same issue as Thai hot 3. It's as if people who have never been to or worked in an actual Asian restaurant of any form before in their life attempting to create what they think the food is supposed to be like based on reading a Wikipedia article about it.
Food was good and our server was fabulous! Only complaint...no hot saki 😢
Great place if you wanna sit around for 30m waiting on your food. I was told they were behind because we ordered sushi when we didn't. do not recommend unless you like being disappointed.
Good food, Great Service
The family loves eating here!
Drunken Noodles were too spicy
Bangkok platter is all fried
Outstanding service by Jess, seriously one of the best servers we've ever had.
And the food...perfect. Everything was fresh and the sauces made in house.
Thank you! (And see you again soon!)
Service was outstanding- our daughters never had Thai before and Stella, our waitress was wonderful with suggestions for them. I really wanted sushi but allergic to avocado. Stell made recommendations and I was able to enjoy an amazing crunch roll. My youngest loves miso soup and sushi now. We got the salad and miso soup with our meal, fresh spring rolls the size of your arm, and our entrees. It was well worth the trip and the service was outstanding. We will be back.
Absolutely loved the food! Service was great! The specialty rolls are huge and probably some of the biggest I've ever had.
Dirty place with average food.
Owner very rude to me and staff. It shows in their food too. Do not waste your time and money here.
Edit: I changed the rating from 2 to 1 because of the owners reply. This is a review on my experience. Owners should not try to influence online reviews.
Overall wasn't great. First off it took about 14 minutes to even get seated and there was only 1 table filled in the whole place so it wasn't because they were busy. The waitress then forgot to put in our appetizer order until we asked about it when she brought our meal so at that point we didn't want it anymore. The food was ok but overpriced. The lunch combos were over $20 and had about 5 pieces of meat. The lunch combo was to include the entrée and a sushi roll. When the bill came we were charged separately for the sushi until we asked and got the extra charge removed.
Amazing food every time.
My server Jeese was fantastic and extremely attentive. The fish and other ingredients are wonderfully fresh. Nice atmosphere and quite a few options outside of "raw fish" for the uninitiated. The only reason this isn't 5 stars is that the sake was very disappointing - poor quality compared to the rest of the menu. It is on the expensive side but it's worth it considering our landlocked location.
The food was very good and the service at the truck at the Corn Maze in Grafton was awesome. Thanks guys, Adrian and Bus. Hope I remembered your names.
The food they serve at UND is usually good. However lately the food & service at the restaurant isn't great as it used to be. Sometimes they're randomly closed when online says its supposed to be open. Prices are average but you're better off going to Thai Hot 3. Hopefully Little Bangkok will change for the better sometime in the future.
Love the chicken pad thai and usually stop for it on my trips thru Grand Forks. Note that they are closed on Mondays which isn't clearly posted on their doors but is on the website. Little disappointed in the cleanliness this time stopping for takeout. Pointed out a food & liquid spill near the hostess station and figured since they weren't busy someone would get a mop and clean it up promptly, but when I returned from the restroom it still hadn't been attended to. Oh well, if that's the first impression you want to make on customers, who am I to help by pointing it out 🤷♀️
Very good. Had lunch Rec curry was so good.
Food is ok, not close to authentic but still pretty delicious.
Just tried to get in and order some, but they’re closed and according to all their schedules (online, on the door, etc) they’re supposed to be open. Wasted my time driving here.
Overall not bad food.
Great food, good service! Perfect place for a quiet date night out.
Great food, great service, very friendly staff.
Went here last night had had a bad experience. Wait staff took a long time to serve us despite us being one of only 3 tables in the entire restaurant seated at the time. When we got our food, the pad Thai was overly mushy and the pork was tough to chew, I ordered the mango sticky rice desert and could only eat 2 bites of it as the rice was EXTREMELY salty. Told the server who did absolutely nothing to try to rectify the situation, not even apologize, even offer to take off receipt or try to remake, so we just paid for it all left it uneaten. I’m not a *Karen* so I didn’t want to escalate the situation as I know it’s not the servers fault the food was really bad but they did a very slow job taking our orders and being attentive, she was on her phone on the other side. (there was only 3 tables in the entire restaurant seated and none of us were being attended to) and had horrible customer service, not even trying or making an effort or even apologizing for the experience. Very disappointed, still paid in full and still tipped, but won’t be eating here again, and leaving this review as a warning and a wake up call to management.
We went for a late lunch, so there weren’t many people there. We had great service and the food was amazing! The friend I went with isn’t a sushi fan, and there were plenty of great options on the menu for her to choose from. I will definitely be going back!
Passing through town and this was a 3 minute walk from the campground. Convenient.
One; I ordered 5 piece broccoli tempura and repeated twice. I got $9 full tempura with shrimp. Pretty good but more than I wanted.
Two;The pad cashew was tasty, but not special.
Three; The white rice was dry.
Gotta get back really good Thai food at home in Bellingham Washington.
Absolutely amazing sushi!!! Best I've ever had, to be honest! Can't go wrong with the American
Dream roll❤️. Delicious!
The place didn't seem busy but took an hour and half for our meal. Sushi was late and seemed rushed. Maybe take out took priority over dine in? Wouldn't go back.
The food was awesome and not super expensive my only thing was some of the wait staff wasent the friendless even though there was only four or five other people in the building (that i could see dining) I still had to wait to be seated because the employs were on there phones. That was disappointing to see the only think that will keep me coming back was the food.
Good food friendly staff. Thank you
Exceptional food. Sushi is my go-to: Shrimp Tempura and Spicy California.
Sakura is better
Great food as always! Server could've been faster. Had to wait a long time to order and then for drinks. We were patient though.
My favorite place for sushi 🍣 and squid 🦑 salad.
We had absolutely great service and a very attentive waitress. She made the experience comfortable and made us feel incredibly welcomed. Every stop at the table was led with conversation and assistance. I wish we could have caught her name, but we were so caught up in conversation with her! The food is definitely worth the trip here! Amazing prices for incredibly great food and friendly staff. We came in about an hour or so before close, and we were able to order, eat, and chat before the restaurant closed. Highly recommend!
Food was decent, very small portions for the price. The wait staff was very professional, they seemed short staffed but the wait staff was very curt and responsive. Food took forever to get to the table, keep that in mind if you're bringing your family along.
I've been gone for 7 years out of state and the Pad Thai is still great. Kudos for your consistency.
Poor, tell your customers your closed from 2:30pm to 3:30pm with an almost full dinning room of people eating. Will NOT return.
So when I have ordered food in the past it has been 5/5 for me but this last time I don’t know if they had someone new working but I ordered a spicy tuna roll and a crimson dragon roll like I normally do and I got a roll with a mystery dish and avocado instead of a spicy tuna and my crimson dragon roll had pieces of shrimp which aren’t supposed to be in there any the spicy tuna wasn’t spicy it was just ground tuna without the spicy. Honestly was very disappointed
The food is fantastic!
This place was wonderful I had gone with friends to get some sushi. I was expecting some cheap sushi but it was the best sushi I've had in 6th years. The yellowtail sushi is very good and the price is a steal.
Great food wi gs are good too
Yesterday I went to eat at here. But waiter was so rude!!! He brought food and put it down strongly on my table. He said the kitchen close at 8:30pm but when 8:20pm we order, he doesn’t wanna us order at this time!!! Foods still ok without beef steaks, it’s diffcult to eat. Not come back
Egg rolls were super greasy, could not taste the ingredients inside. Teriyaki chicken was decent but also greasy. If you have a shellfish allergy be careful with what you order because the chicken and broccoli either uses oyster sauce or some kind of shellfish oil and it's heavy handed too.
Beautiful establishment with incredible food and nice staff. Hands down my favorite place to get sushi etc. (Chirashi and the super crunchy roll are personal favorites). The miso soup is also to die for❤
Highly unenjoyable. My family spent $70 on three people and the food was bland/not cooked right. We ended up leaving 3 full plates of food. Sushi is the only thing allowing me to not give it 1 star, even then it wasn’t the best.
Great food great service.
I got Chicken Thai Fried Rice. When I called the owner and told her the food made me sick, she said I was lying. She proceeded to tell me to go to the hospital and she would pay for the bill because there was no way her food made me sick. Worst customer service I have ever received!! Will not be returning.
Best sushi restaurant ever! I've gone other places (in GF and out of), and I always prefer Little Bangkok. The owner is amazing and kind. Little Bangkok is my preferred restaurant in the area. You won't regret your choice
love the sushi
The prices were way to high for the very small amount of food on the plate also none of it tasted good
We have been to the one on campus and had a totally different experience which was more positive
Looking forward to a relaxing, decent meal with a friend and this place was disappointing. Bathrooms weren't clean, service was very poor and the sushi was subpar. The chefs choice actually had a straight up mock "krab" stick cut in half... maybe we ordered the wrong thing but the entire experience was just sad.
Good food and friendly service..
So great
I want to give this place 5 stars, I really do, but I'll be honest, over the last several years the quality has been going down. This has been my husband and my favorite spot for years. It just seems like lately every time we come we are more and more disappointed. Sushi doesnt seem as fresh and environment is getting run down. Not uncommon to see only a few people in there on any given night...honestly not sure how much longer they can stay open.
Pricy but worth it! Great food
Poor service and there was only 2 people there at early afternoon
Its been a while, I ate rhere, I love Thai Food, but last time the thai food was very poor, I hope they changed the chef. Maybe I try again.
First 2 times I went it was fantastic, the last time wasn't very good. Stay away from the Seafood platter or something like that smelt like it was pulled out of the sewer, can't believe they served that.
Great food! Good service. Sushi and fresh spring rolls were amazing. Definitely recommend!
The green curry is life.
Good service, large portions!
Delish!
- 7 photos
- 200 reviews
- 4.1 Health Rating
- Contact: +1 218-399-1122
- Website: https://littlebangkok.net/
- Location: 4088 S Washington St #201, Grand Forks, ND 58201, United States
- Map: 47.8813647, -97.04659
- Thai restaurant
- Asian restaurant
- Southeast Asian restaurant
- Monday: 11 AM–3 PM–4–9 PM
- Tuesday: Closed
- Wednesday: 11 AM–3 PM–4–9 PM
- Thursday: 11 AM–3 PM–4–9 PM
- Friday: 11 AM–3 PM–4–10 PM
- Saturday: 11 AM–3 PM–4–10 PM
- Sunday: 11 AM–3 PM–4–9 PM
- Outdoor seating: Available
- Kerbside pickup: Available
- No-contact delivery: Available
- Delivery: Available
- Takeaway: Available
- Dine-in: Available
- Fast service: Available
- Great tea selection: Available
- Lunch: Available
- Dinner: Available
- Solo dining: Available
- Wheelchair-accessible car park: Available
- Wheelchair-accessible entrance: Available
- Wheelchair-accessible seating: Available
- Wheelchair-accessible toilet: Available
- Alcohol: Available
- Beer: Available
- Cocktails: Available
- Coffee: Available
- Comfort food: Available
- Happy-hour drinks: Available
- Happy-hour food: Available
- Healthy options: Available
- Quick bite: Available
- Small plates: Available
- Spirits: Available
- Vegan options: Available
- Vegetarian options: Available
- Wine: Available
- Lunch: Available
- Dinner: Available
- Dessert: Available
- Seating: Available
- Bar on site: Available
- Toilet: Available
- Casual: Available
- Cosy: Available
- Trendy: Available
- Family friendly: Available
- Groups: Available
- Tourists: Available
- University students: Available
- Accepts reservations: Available
- Credit cards: Available
- Debit cards: Available
- NFC mobile payments: Available
- Good for kids: Available
- High chairs: Available
- Free of charge street parking: Available
- Free parking lot: Available
- On-site parking: Available
- Parking: Available